Thursday, March 5, 2015

Kenapa Muka Saya Naik Jerawat?

Kenapa muka saya naik jerawat? Ada jugak yang jadi camni kan..apa yang kita perlu tahu, tindakan dan kesan supplement adalah berlainan mengikut badan masing-masing. Kat sini saya kongsikan kenapa muka naik jerawat selepas anda consume Dianz Vitamin.

soalan 1:

*perlu ke minum air masak /plain water yg banyak jika ambil dian'z vitamin ?

ni kesilapan kefahaman sebenarnya.. kalau anda tak ambik apa-apa supplement pun memang kena minum air yg byk..1.5liter-3liter sehari. sebab bile toksik tak boleh keluar.. jerawat akan naik.. walaupun anda pakai skin care terbaik di dunia..sama dgn supplement.. bila makan supplement.. ia akan try reduce semua toksik dlm badan.. tapi bila air takda...nak keluar melalui apa?

so muka naik jerawat sikit2 time makan supplement sebelum mendapat kulit yang cantik..kesimpulannya  air pnting untuk badan..displinkan diri untuk minum air secukupnya..jangan set your mind.. makan supplement / pakai skin care trus kulit cantik kalau anda sendiri takda displin.

Lepas dah tahu punca ni kan, janganlah stop makan dianz vitamin tu, teruskan makan, dan yang penting, air kena banyak ya. Lepas satu botol, anda akan lihatlah kesannya sendiri macam mana.


No comments:

Post a Comment